MUSIC/▶ Sam Smith

Sam Smith (샘 스미스) - Lay Me Down [가사/해석/듣기]

Passion91 2017. 7. 27. 12:50

Sam Smith (샘 스미스) - Lay Me Down [가사/해석/듣기]







안녕하세요 

오늘은 포스팅 할 곡은

Sam Smith (샘 스미스)의 Lay Me Dwon

입니다.












이름 : Sam Smith (샘 스미스)


출생 : 1992년 5월 19일 


국적 : 영국


직업 : 싱어송라이터





Sam Smith (샘 스미스) - Lay Me Down [듣기]










Sam Smith (샘 스미스) - Lay Me Down [가사/해석]



Yes, I do, I believe

그래요, 나는 믿어요
That one day I will be

언젠가 나는

Where I was right there

내가 있었던 곳,
Right next to you

바로 당신의 곁으로 갈 거라는걸


And it's hard

그리고 그것은 어려워요
The days just seems so dark

낮이 너무 어두워보여요
The moon, the stars

달과, 별들은
Are nothing without you

당신 없이는 아무것도 아니죠

Your touch, your skin

당신의 어루만짐과, 피부
Where do I begin?

어디서 내가 시작하죠?
No words can explain

어떤 말로도 설명할 수 없어요
The way I'm missing you

내가 당신을 그리워하는 것이

Deny this emptiness

이 공허함을 부정해요 
This hole that I'm inside

내가 들어와있는 이 구멍이
These tears

이 눈물들이
They tell their own story

그들만의 사연을 이야기해요


Told me not to cry when you were gone

당신이 떠났을 때 울지 말라고 나에게 얘기했죠
But the feelings overwhelming, it's much too strong

하지만 감정이 날 휘감았어요, 그것은 너무 강하죠 


Can I lay by your side?

당신의 곁에 누워도 되나요
Next to you, you

당신의 옆에요
And make sure you're alright

당신이 괜찮길 바래요
I'll take care of you

내가 당신을 보살펴줄게요
I don't want to be here if I can't be with you tonight

오늘밤 당신과 함께 할 수 없다면 여기 있기 싫어요

I'm reaching out to you

당신에게 다가가고 있어요

Can you hear my call?

내 목소리가 들리나요?
This hurt that I've been through

내가 겪어온 아픔
I'm missing you, missing you like crazy

난 당신을 미치도록 그리워하고 있어요

You told me not to cry when you were gone

당신이 떠났을 때 울지 말라고 나에게 얘기했죠
But the feelings overwhelming it's much too strong
하지만 감정이 날 휘감았어요, 그것은 너무 강하죠 

Can I lay by your side?

당신의 곁에 누워도 되나요
Next to you, you

당신의 곁에요
And make sure you're alright

당신이 괜찮길 바래요
I'll take care of you

내가 당신을 보살펴줄게요
I don't want to be here if I cant be with you tonight
오늘밤 당신과 함께 할 수 없다면 여기 있기 싫어요

Lay me down tonight

오늘밤 나와 함께 있어줘요
Lay me by your side

당신 곁에 날 뉘어줘요
Lay me down tonight

오늘밤 나와 함께 있어줘요
Lay me by your side

당신 곁에 날 뉘어줘요
Can I lay by your side?

당신 곁에 누워도 되나요?
Next to you

당신의 곁에요
You 

당신..





 오타, 오역 있으면 댓글로 남겨주세요!